22.07.2011

Събудих се със страшно главоболие (имам мигрена), седнах на компа малко.. проверих блога и супер много се изкефих,че имам цял коментар и 4 посещения.. отговорих на коментарите.. и…….. Легнах да спя.. Събудих се втори път и пих аспирин. Беше ми страшно тъпо заради главоболието и реших да си остана вкъщи днес.. то и без това бях станал в 12:00.. Полежах малко и седнах на компа да початя и гледам видеота. Стана 15:00 .. главоболието като чудо ми мина и реших да се разходя на свеж въздух. Отидох до къщата на дядо ми да взема кучето за разходка и слязох надолу към плажа. Стигнах и реших да се окъпя.. бях на един много тих плаж, нямаше никого. Влязох, водата беше много топла и се излегнах на един камък да си почина. Беше сигурно момента, в който най-дълбоко съм релаксирал през целият си живот. Излязох, подсуших се и тръгнах пак към къщи. Стигнах и тъкмо да завържа кучето дядо ми излезе и ме извика да съм му помагал с някакъв покрив. Качихме се на навеса и поправихме там каквото трябваше (по-точно аз.. дядо ми се оправдаваше, че не виждал без очила =\ ) хапнах малко круши и уж тръгнах, НО бях повикан пак да чистя лук .. „Пф кога ли ще свърши тая работа“ викам си и като по чудо дядо ми си измърмори „Работа има и за 1000 години напред, добре, че няма да сме живи до тогава“. Та излезе една касета лук. После реших да отида да видя пра баба ми, която стоеше на пейката.  Поприказвахме си за живота и през Втората Световна и как руските войници обядвали у тях. Питам я защо не се поразходи малко, а тя ми вика „Почти не мога да ходя .. много ме боли кракът, но да се надяваме, че това ще е само през първите 100 години“ – най-незнамкакдагонарека изречение, което съм чувал. Видях, че е станало 19:00 и тръгнах към вкъщи да хвана баща ми за рожденият му ден. Прибрах се и се изкъпах. Честитих на баща ми и помогнах със приготовлението на храната. Започна празника, хапнах заек, пих една чаша вино .. качих се вкъщи (празненството беше на барбекюто) и сега .. Пиша това..

Вашият коментар

